home Meny
  • checkFri frakt over 600,-
  • checkLevering 2-4 dager
  • checkGratis bytte
  • check14 dager  åpent kjøp

< TILBAKE TIL OVERSIKTEN

Ofte stilte spørsmål

Finn raskt og enkelt svar på de vanligste spørsmålene om bestilling, levering og betaling.
Finner du ikke det du leter etter kan du kontakte oss på telefon eller epost, så hjelper vi deg så raskt vi kan.

Forventet leveringstid på standardbestilling er 2-4 dager fra du får ordrebekreftelse på mail, så lenge alle varer er på lager ved bestilling.

Frem til du mottar sendingsbekreftelse på epost kan du kansellere din ordre. Ønsker du å gjøre endringer på bestillingen legger du selv inn ny bestilling på varene du vil ha, og tar kontakt med oss slik at vi får kansellert din første bestilling. Kontakt oss på kundeservice@floyd.no eller tlf. 33 05 46 80.

Vi har dessverre ikke full oversikt over når eller om en spesifikk vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du trykke på størrelsen du ønsker og legge igjen ditt telefonnummer for å motta en gratis SMS når/hvis varen kommer inn. Det blir da registrert interesse for varen, som også kan bidra til at den tas inn igjen.

Priser kan variere mellom floyd.no og butikker som selger merkene du finner i nettbutikken. Dette gjelder spesielt ved salgsaktiviteter og spesielle tilbud eller kampanjer.

Utvalg av merker og sortiment varierer mellom Floyd-butikker og nettbutikken Floyd.no. Ta kontakt med din nærmeste butikk for ytterligere informasjon om deres utvalg.

Pakker som ikke blir hentet ut innen 14 dager sender Posten i retur til oss. Vi forbeholder oss retten til å debitere en avgift på 199,- på uavhentede pakker for de kostnader ekspederingen har påført oss. Som kunde står du selv ansvarlig for at all informasjon på bestillingen din er riktig, slik at pakken kommer frem til rett sted og hentemelding mottas på epost/sms.

Hvis du ikke får opp faktura/konto som et valg i kassen når du handler kan årsaken være at du ikke oppfyller inntektskrav, ikke er myndig, har betalingsanmerkninger eller ikke har tilstrekkelig kjøpsgrense på din konto. Ta gjerne kontakt med Klarna på tlf. 22 01 89 91 hvis du har ytterligere spørsmål.

Hvis du ønsker å sende en vare i retur markerer du på pakkseddelen hva du returnerer, og huker av for «retur» på returskjemaet. Lever pakken på et av Postens utleveringssteder. Returfrakt på 79,- trekkes fra tilbakebetalingsbeløpet når din retur blir behandlet.

Hvis du ønsker å bytte en vare går du først inn i nettbutikken og legger inn en ny bestilling på det du vil bytte til. Marker på pakkseddelen hva du sender i retur, og huk av for «bytte» på returskjemaet. Skriv inn ordrenummer på din nye ordre. Lever pakken på et av Postens utleveringssteder. Når du velger å bytte spanderer vi returfrakten (verdi 79,-)!

Hos oss har du 14 dagers angrerett som løper fra den dagen du henter ut pakken på ditt postkontor, til dagen du sender pakken i retur.

Hvis du returnerer varer til oss har du tre alternativer for hvordan du håndterer din faktura:
Du kan logge deg inn på din side hos Klarna via app eller epost og melde fra om at ordren har blitt sendt i retur til oss, slik at betalingsfristen settes på vent til returen er behandlet.
Merk deg forfallsdatoen på din faktura og følg med på at du mottar bekreftelse fra oss og Klarna på epost om at din retur er ferdigbehandlet før forfallsdato.
Betale fakturaen, for så å få tilbakebetalt beløpet fra Klarna ved returbehandling.

Kredittkort: Du vil alltid få kreditert returen til samme konto som du benyttet ved kjøpet. Så snart vi har behandlet returen din, tilbakebetaler vi beløpet og sender deg en bekreftelse på at refunderingen er utstedt via Klarna. Tilbakebetaling skjer mellom 2-14 dager avhengig av hvilken bank du bruker. Faktura/Konto: Hvis du har betalt fakturaen din, vil Klarna ta kontakt med deg på epost for å få opplysningene de trenger for å refundere pengene. Deretter tar det 10-14 dager før pengene er på kontoen din.

Hvis du ønsker å bytte størrelse eller farge på en vare du har kjøpt til rabattert pris, og som nå har en høyere pris, kan du kontakte oss på kundeservice@floyd.no med ordrenummer på begge bestillingene, så vil vi korrigere prisen manuelt slik at du får samme rabatt på ditt bytte. Bestiller du andre varer enn det du bytter fra, vil ikke rabatten overføres til din nye ordre.

Vi ønsker at du skal bli glad i varene du handler hos oss og vil selvfølgelig hjelpe deg så godt vi kan hvis du opplever problemer. Har du vært så uheldig å motta en vare med feil, eller at varen din blir ødelagt, ber vi deg sende en epost til kundeservice@floyd.no med bilder og forklaring av feilen, samt vare- og ordrenummer. Vi tar kontakt med deg så snart vi har sett på saken.

© 2018 FLOYD.no, Bentsrudveien 11, 3083 Holmestrand. Org. nr. 921185952 MVA