home Meny

Frakt og levering

Hvor leverer vi?
FLOYD.no leverer til alle adresser i Norge og Svalbard. Bosatte på Svalbard handler momsfritt. Vi har utsendelsesgrense på 5 000,- til Svalbard.

Hvor lang er leveringstiden?
Forventet leveringstid på standardbestilling er 2-4 dager fra du får ordrebekreftelse på mail, så lenge alle varer er på lager ved bestilling. Medgått tid til plukking og pakking kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Ordre behandles og sendes ut mandag – fredag. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag. Noe lenger behandlingstid må påberegnes i ferie- og salgsperioder. På en ordre der en eller flere varer er en forhåndsbestilling sendes hele ordren samlet når alle varer er på lager.

Hvordan sendes bestillingen?
Du kan velge mellom flere leveringsalternativer i kassen:

POSTEN

  • Hente på Posten (standard frakt 69,-)
    • – Leveres vanligvis innen 1-4 virkedager
    • – Med sporing (sporingsnr. finner du i sendingseposten)
    • – Hentemelding på SMS / Epost
    • – Hentes på valgfritt postkontor/Post-i-butikk
  • Få varene levert
    • – Pris beregnes ut i fra postnummer
    • – Pakken kan spores og leveres hjem til deg mellom kl. 17-21. Sjåføren ringer 30-60 min før ankomst
  • Ekspress over natten
    • – Pris beregnes ut i fra postnummer
    • – Ekspress må bestilles man-tors innen kl 14.00
    • – Ekspresspakker leveres ikke på lørdag eller søndag

Fri frakt over 600,- (f.o.m. 03.09.2018)
Når du handler for 600,00,- eller mer får du gratis standard frakt. Dersom du returnerer noe fra en bestilling slik at totalsummen blir lavere enn 600,00,- belastes utgående frakt på din faktura.

HENTE SELV

Du kan også velge å hente bestillingen din selv på vårt lager i Holmestrand. Du vil motta en hentemelding på epost når bestillingen er klar til henting. Åpningtid for henting er mandag – fredag 12.30 – 15.30*

Adresse: Bentsrudveien 11, 3083 Holmestrand

Frist for henting av varer er 14 dager. Hvis du ikke har hentet ordren innen 14 dager, og ikke har informert oss om at du ønsker å benytte angreretten, returneres varene til lager mot et administrasjonsgebyr på 49,-.

Ønsker du å returnere en vare du har hentet, kan du levere den tilbake til oss på lageret innen 14 dager.

* med forbehold om endringer i åpningstid i forbindelse med helligdager og høytider.

Hvordan sendes bestillingen?
Du kan velge mellom flere leveringsalternativer i kassen:

POSTEN

  • Hente på Posten (standard frakt 69,-)
    • – Leveres vanligvis innen 1-4 virkedager
    • – Med sporing (sporingsnr. finner du i sendingseposten)
    • – Hentemelding på SMS / Epost
    • – Hentes på valgfritt postkontor/Post-i-butikk
  • Få varene levert
    • – Pris beregnes ut i fra postnummer
    • – Pakken kan spores og leveres hjem til deg mellom kl. 17-21. Sjåføren ringer 30-60 min før ankomst
  • Ekspress over natten
    • – Pris beregnes ut i fra postnummer
    • – Ekspress må bestilles man-tors innen kl 14.00
    • – Ekspresspakker leveres ikke på lørdag eller søndag

Fri frakt over 600,- (f.o.m. 03.09.2018)
Når du handler for 600,00,- eller mer får du gratis standard frakt. Dersom du returnerer noe fra en bestilling slik at totalsummen blir lavere enn 600,00,- belastes utgående frakt på din faktura.


HENTE SELV

Du kan også velge å hente bestillingen din selv på vårt lager i Holmestrand. Du vil motta en hentemelding på epost når bestillingen er klar til henting. Åpningtid for henting er mandag – fredag 12.30 – 15.30*

Adresse: Bentsrudveien 11, 3083 Holmestrand

Frist for henting av varer er 14 dager. Hvis du ikke har hentet ordren innen 14 dager, og ikke har informert oss om at du ønsker å benytte angreretten, returneres varene til lager mot et administrasjonsgebyr på 49,-.

Ønsker du å returnere en vare du har hentet, kan du levere den tilbake til oss på lageret innen 14 dager.

* med forbehold om endringer i åpningstid i forbindelse med helligdager og høytider.

Uavhentede pakker
Hvis du får en ny adresse eller har en midlertidig ettersending av posten, er det du som kunde som er ansvarlig for å opplyse om dette. Beskjed om endring av adresse eller annen informasjon som er avgjørende for forsendelsen sendes skriftlig til FLOYD.no på mail til kundeservice@floyd.no.

For pakker som ikke blir hentet forbeholder FLOYD.no seg retten til å debitere en avgift på 199,- for de kostnader som ekspederingen har påført oss. Uavhentede pakker omfattes normalt ikke av angreretten.

Transportskader
Hvis pakken har blitt skadet under transport ber vi deg kontakte oss umiddelbart slik at vi kan ta dette opp med vår transportør.

          

          

Meld deg på nyhetsbrev og få 15% på din første bestilling!

Meld deg på nyhetsbrev og få 15% på din første bestilling!

Vår kundeservice er åpen mandag – fredag 09.00 til 16.00. Vi svarer på din henvendelse så raskt vi kan, i de fleste tilfeller innen 24 timer. Dersom din henvendelse haster anbefaler vi å ringe i åpningstiden.


FLOYD.no er en norsk nettbutikk med hovedkontor og lager i Holmestrand. Her finner du et bredt og spennende utvalg fra over 50 kjente merkevarer innen klærsko og tilbehør. Vi gir deg rask levering med sporing med Posten, og sikker betaling med faktura eller kort i samarbeid med Klarna.

          

          

 

FLOYD.no er en norsk nettbutikk med hovedkontor og lager i Holmestrand. Her finner du et bredt og spennende utvalg fra over 50 kjente merkevarer innen klærsko og tilbehør. Vi gir deg rask levering med sporing med Posten, og sikker betaling med faktura eller kort i samarbeid med Klarna.

                         

 

B2B    |    Logg inn   |    Bildebank

© 2018 FLOYD.no, Bentsrudveien 11, 3083 Holmestrand. Org. nr. 921185952 MVA