Retur
Vi mener at retur skal være enkelt. Derfor gir vi deg 30 dager åpent kjøp og returetikett i pakken som gjør det superlett å returnere!
Hvordan returnerer jeg en vare/ordre?
- Registrere din retur digitalt. Logg inn med din e-post og ordrenummer i linken over.
- Klikk på varen du ønsker å returnere. Velg "Retur" som returtype. Oppgi så grunn og tilstand på varen. Send inn din returregistrering.
- Pakk varen i emballasjen du mottok den i, og bruk returetikett som fulgte med. Legg ved følgeseddelen i pakken tilbake til oss!
- Lever pakken tilbake på utleveringssted. OBS; sjekk om den skal til Posten eller PostNord.
Hva koster det å returnere?
Det koster 59,- å returnere hvis du benytter returetiketten som fulgte med i pakken din. Beløpet trekkes fra ved tilbakebetaling.
Du kan selvfølgelig også kjøpe porto selv hvis du ønsker det, men merk at du da står for hele kostnaden selv.
Når blir min retur behandlet?
Fra vi mottar din retur på vårt lager kan det ta opptil 14 dager før den blir behandlet - men som oftest går det raskere. Du vil motta en bekreftelse på e-post når returen er ferdig behandlet.
Har du betalt med kort eller Vipps mottar du tilbakebetaling innen 7-10 dager etter du har fått returbekreftelse på e-post. Hvis du har valgt faktura fra Klarna vil du motta en oppdatert faktura snarlig etter returbehandling. Les gjerne informasjon lenger ned om hvordan du håndterer din faktura ved retur for å unngå purregebyr.
Et lite tips: Du mottar kun e-post fra oss når din retur er ferdig behandlet, men hvis du ønsker å vite når vi har mottatt din pakke kan du notere deg sporingsnummeret på din returetikett, slik at du enkelt kan følge med på reisen tilbake til vårt lager. Merk at sporingen på pakker fra Postnord noen ganger stopper i Larvik, men vi har da høyst sannsynlig mottatt din pakke dagen etter. Det er ikke nødvendig å ta kontakt før evt. 14 dager etter dette.
Last ned app for sporing her:
Har jeg åpent kjøp?
Ja absolutt! Du har 30 dager åpent kjøp fra den dagen du henter ut/mottar pakken og til dagen du sender den i retur. Det er lovbestemt at man har 14 dagers angrerett, men FLOYD.no tilbyr 30 dager. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.
Hva gjør jeg med faktura ved retur?
Hvis du returnerer varer fra en bestilling har du 3 alternativer for hvordan du håndterer din faktura:
- Logg inn på Klarna.no eller bruk Klarna-appen og rapporter en retur. Fakturaen vil da fryses, slik at betalingsfristen ikke løper mens du venter på at din retur blir ferdigbehandlet. Når vi har behandlet returen vil du motta en oppdatert faktura på e-post.
- Merk deg forfallsdatoen på din faktura og følg med på at du mottar bekreftelse fra oss og Klarna på e-post om at din retur er ferdigbehandlet. Får du ikke bekreftelse før forfallsdato anbefaler vi deg å betale faktura slik at du unngår eventuelle purregebyr. Du vil da få tilbakebetalt beløpet fra Klarna 7-10 dager etter at din retur er behandlet hos oss.
- Du kan betale fakturaen, og få tilbakebetalt beløpet fra Klarna ved returbehandling, slik at du slipper følge med på forfallsdato.
Merk at du er selv ansvarlig for fakturaen og eventuelle purregebyr som måtte påløpe etter du har sendt varen i retur. Det kan ta opptil 14 dager fra returen er mottatt på vårt lager til fakturaen oppdateres.
Hvordan får jeg pengene igjen?
Ved retur av ordre via Klarna tilbakebetales pengene i løpet av 7-10 virkedager etter at du mottok returbekreftelse fra oss. Dersom du har betalt med kort føres pengene direkte tilbake til samme kort. Hvis Klarna mangler informasjon for å få tilbakebetalt beløpet, tar de kontakt med deg.
Tilbakebetaling via Vipps er også raskt og enkelt. Når vi har behandlet returen din tilbakebetales pengene automatisk tilbake til samme kort/konto som du brukte ved betaling. Dette tar vanligvis bare noen få virkedager.
Jeg trenger ny returetikett. Hva gjør jeg?
Har du mistet den kan du kontakte kundeservice på e-post eller telefon så sender vi deg en ny returetikett per e-post.
Returetikett til 59,- gis kun en gang pr ordre. Ønsker du å returnere noe fra din ordre for andre gang, kan du bestille returetikett med sporing for 69,- her. Når bestillingen er gjennomført, ta kontakt med oss på e-post for å få fraktlappen tilsendt.
Ved retur er kunden selv ansvarlig for forsendelsen og vi anbefaler alltid å sende med sporing.
Retur
Vi mener at retur skal være enkelt. Derfor gir vi deg 30 dager åpent kjøp og returetikett i pakken som gjør det superlett å returnere!
Hvordan returnerer jeg en vare/ordre?
- Registrere din retur digitalt. Logg inn med din e-post og ordrenummer i linken over.
- Klikk på varen du ønsker å returnere. Velg "Retur" som returtype. Oppgi så grunn og tilstand på varen. Send inn din returregistrering.
- Pakk varen i emballasjen du mottok den i, og bruk returetikett som fulgte med. Legg ved følgeseddelen i pakken tilbake til oss!
- Lever pakken tilbake på utleveringssted. OBS; sjekk om den skal til Posten eller PostNord.
Hva koster det å returnere?
Det koster 59,- å returnere hvis du benytter returetiketten som fulgte med i pakken din. Beløpet trekkes fra ved tilbakebetaling.
Du kan selvfølgelig også kjøpe porto selv hvis du ønsker det, men merk at du da står for hele kostnaden selv.
Når blir min retur behandlet?
Fra vi mottar din retur på vårt lager kan det ta opptil 14 dager før den blir behandlet - men som oftest går det raskere. Du vil motta en bekreftelse på e-post når returen er ferdig behandlet.
Har du betalt med kort eller Vipps mottar du tilbakebetaling innen 7-10 dager etter du har fått returbekreftelse på e-post. Hvis du har valgt faktura fra Klarna vil du motta en oppdatert faktura snarlig etter returbehandling. Les gjerne informasjon lenger ned om hvordan du håndterer din faktura ved retur for å unngå purregebyr.
Et lite tips: Du mottar kun e-post fra oss når din retur er ferdig behandlet, men hvis du ønsker å vite når vi har mottatt din pakke kan du notere deg sporingsnummeret på din returetikett, slik at du enkelt kan følge med på reisen tilbake til vårt lager. Merk at sporingen på pakker fra Postnord noen ganger stopper i Larvik, men vi har da høyst sannsynlig mottatt din pakke dagen etter. Det er ikke nødvendig å ta kontakt før evt. 14 dager etter dette.
Last ned app for sporing her:
Har jeg åpent kjøp?
Ja absolutt! Du har 30 dager åpent kjøp fra den dagen du henter ut/mottar pakken og til dagen du sender den i retur. Det er lovbestemt at man har 14 dagers angrerett, men FLOYD.no tilbyr 30 dager. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.
Hva gjør jeg med faktura ved retur?
Hvis du returnerer varer fra en bestilling har du 3 alternativer for hvordan du håndterer din faktura:
- Logg inn på Klarna.no eller bruk Klarna-appen og rapporter en retur. Fakturaen vil da fryses, slik at betalingsfristen ikke løper mens du venter på at din retur blir ferdigbehandlet. Når vi har behandlet returen vil du motta en oppdatert faktura på e-post.
- Merk deg forfallsdatoen på din faktura og følg med på at du mottar bekreftelse fra oss og Klarna på e-post om at din retur er ferdigbehandlet. Får du ikke bekreftelse før forfallsdato anbefaler vi deg å betale faktura slik at du unngår eventuelle purregebyr. Du vil da få tilbakebetalt beløpet fra Klarna 7-10 dager etter at din retur er behandlet hos oss.
- Du kan betale fakturaen, og få tilbakebetalt beløpet fra Klarna ved returbehandling, slik at du slipper følge med på forfallsdato.
Merk at du er selv ansvarlig for fakturaen og eventuelle purregebyr som måtte påløpe etter du har sendt varen i retur. Det kan ta opptil 14 dager fra returen er mottatt på vårt lager til fakturaen oppdateres.
Hvordan får jeg pengene igjen?
Ved retur av ordre via Klarna tilbakebetales pengene i løpet av 7-10 virkedager etter at du mottok returbekreftelse fra oss. Dersom du har betalt med kort føres pengene direkte tilbake til samme kort. Hvis Klarna mangler informasjon for å få tilbakebetalt beløpet, tar de kontakt med deg.
Tilbakebetaling via Vipps er også raskt og enkelt. Når vi har behandlet returen din tilbakebetales pengene automatisk tilbake til samme kort/konto som du brukte ved betaling. Dette tar vanligvis bare noen få virkedager.
Jeg trenger ny returetikett. Hva gjør jeg?
Har du mistet den kan du kontakte kundeservice på e-post eller telefon så sender vi deg en ny returetikett per e-post.
Returetikett til 59,- gis kun en gang pr ordre. Ønsker du å returnere noe fra din ordre for andre gang, kan du bestille returetikett med sporing for 69,- her. Når bestillingen er gjennomført, ta kontakt med oss på e-post for å få fraktlappen tilsendt.
Ved retur er kunden selv ansvarlig for forsendelsen og vi anbefaler alltid å sende med sporing.
Retur
Vi mener at retur skal være enkelt. Derfor gir vi deg 30 dager åpent kjøp og returetikett i pakken som gjør det superlett å returnere!
Hvordan returnerer jeg en vare/ordre?
- Registrere din retur digitalt. Logg inn med din e-post og ordrenummer i linken over.
- Klikk på varen du ønsker å returnere. Velg "Retur" som returtype. Oppgi så grunn og tilstand på varen. Send inn din returregistrering.
- Pakk varen i emballasjen du mottok den i, og bruk returetikett som fulgte med. Legg ved følgeseddelen i pakken tilbake til oss!
- Lever pakken tilbake på utleveringssted. OBS; sjekk om den skal til Posten eller PostNord.
Hva koster det å returnere?
Det koster 59,- å returnere hvis du benytter returetiketten som fulgte med i pakken din. Beløpet trekkes fra ved tilbakebetaling.
Du kan selvfølgelig også kjøpe porto selv hvis du ønsker det, men merk at du da står for hele kostnaden selv.
Når blir min retur behandlet?
Fra vi mottar din retur på vårt lager kan det ta opptil 14 dager før den blir behandlet - men som oftest går det raskere. Du vil motta en bekreftelse på e-post når returen er ferdig behandlet.
Har du betalt med kort eller Vipps mottar du tilbakebetaling innen 7-10 dager etter du har fått returbekreftelse på e-post. Hvis du har valgt faktura fra Klarna vil du motta en oppdatert faktura snarlig etter returbehandling. Les gjerne informasjon lenger ned om hvordan du håndterer din faktura ved retur for å unngå purregebyr.
Et lite tips: Du mottar kun e-post fra oss når din retur er ferdig behandlet, men hvis du ønsker å vite når vi har mottatt din pakke kan du notere deg sporingsnummeret på din returetikett, slik at du enkelt kan følge med på reisen tilbake til vårt lager. Merk at sporingen på pakker fra Postnord noen ganger stopper i Larvik, men vi har da høyst sannsynlig mottatt din pakke dagen etter. Det er ikke nødvendig å ta kontakt før evt. 14 dager etter dette.
Last ned app for sporing her:
Har jeg åpent kjøp?
Ja absolutt! Du har 30 dager åpent kjøp fra den dagen du henter ut/mottar pakken og til dagen du sender den i retur. Det er lovbestemt at man har 14 dagers angrerett, men FLOYD.no tilbyr 30 dager. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.
Hva gjør jeg med faktura ved retur?
Hvis du returnerer varer fra en bestilling har du 3 alternativer for hvordan du håndterer din faktura:
- Logg inn på Klarna.no eller bruk Klarna-appen og rapporter en retur. Fakturaen vil da fryses, slik at betalingsfristen ikke løper mens du venter på at din retur blir ferdigbehandlet. Når vi har behandlet returen vil du motta en oppdatert faktura på e-post.
- Merk deg forfallsdatoen på din faktura og følg med på at du mottar bekreftelse fra oss og Klarna på e-post om at din retur er ferdigbehandlet. Får du ikke bekreftelse før forfallsdato anbefaler vi deg å betale faktura slik at du unngår eventuelle purregebyr. Du vil da få tilbakebetalt beløpet fra Klarna 7-10 dager etter at din retur er behandlet hos oss.
- Du kan betale fakturaen, og få tilbakebetalt beløpet fra Klarna ved returbehandling, slik at du slipper følge med på forfallsdato.
Merk at du er selv ansvarlig for fakturaen og eventuelle purregebyr som måtte påløpe etter du har sendt varen i retur. Det kan ta opptil 14 dager fra returen er mottatt på vårt lager til fakturaen oppdateres.
Hvordan får jeg pengene igjen?
Ved retur av ordre via Klarna tilbakebetales pengene i løpet av 7-10 virkedager etter at du mottok returbekreftelse fra oss. Dersom du har betalt med kort føres pengene direkte tilbake til samme kort. Hvis Klarna mangler informasjon for å få tilbakebetalt beløpet, tar de kontakt med deg.
Tilbakebetaling via Vipps er også raskt og enkelt. Når vi har behandlet returen din tilbakebetales pengene automatisk tilbake til samme kort/konto som du brukte ved betaling. Dette tar vanligvis bare noen få virkedager.
Jeg trenger ny returetikett. Hva gjør jeg?
Har du mistet den kan du kontakte kundeservice på e-post eller telefon så sender vi deg en ny returetikett per e-post.
Returetikett til 59,- gis kun en gang pr ordre. Ønsker du å returnere noe fra din ordre for andre gang, kan du bestille returetikett med sporing for 69,- her. Når bestillingen er gjennomført, ta kontakt med oss på e-post for å få fraktlappen tilsendt.
Ved retur er kunden selv ansvarlig for forsendelsen og vi anbefaler alltid å sende med sporing.
Fant du ikke det du lette etter?
Slå gjerne på tråden, chat eller send oss en e-post, så hjelper vi deg.
Firmainformasjon
FLOYD.no AS
Bentsrudveien 11, 3083 Holmestrand
Org.nr: 921185952
Firmainformasjon
FLOYD.no AS
Bentsrudveien 11,3083 Holmestrand
Org.nr: 921185952